22.7.13

Doctor Cinta

Malas lah lepak dengan Kiah, nak lepak dengan Ramlah lah harini
Aku pun start motor aku 
Mula-mula aku kecah enjin motor lepastu aku tekan gear satu. BROOOOOOM
Sampailah Taman Chandan Putri fasa mula-mula rumah taman ni dibina
Ramlah boleh dikatakan antara senior dalam kalangan penghuni taman ni sebab rumah dia duduk tu rumah lama
Sembang-sembang dengan Ramlah, aku naik muak pulak
Aishh dah masuk puasa yang ke 14 ni memang fasa percintaan ke apa 
Ramlah dok sembang masalah cinta dia dengan pakwe dia
Aku rasa Ramlah ni boleh kamceng dengan Zainab lah
Tak habis-habis dengan problem cinta
Itu baru problem cinta dah serabut macam problem Perdana Menteri Najib dengan Rosmah
Tak cukup dengan serabut kepala hotak aku ni, pakwe Ramlah pulak si Jaafar cari aku
Aku ingat dia dah berubah fikiran nak couple dengan aku
Rupa-rupanya nak mintak tolong aku settle kan masalah dia dengan Ramlah
Bila masa aku apply job jadi Doktor Cinta ni?

   *                                                           *                                                              * 

No comments:

Post a Comment