18.7.13

Rasional lah sikit

Harini genap 8 hari berpuasa tolak 2 hari bulan mengambang untuk Kiah
Bisnes jualan mak Kiah makin hari makin impressive
Customer dah start berulang setelah kali pertama mereka merasa
Aku bajet sedap la kot masakan mak Kiah ni
Tapi kalau meniaga ni Kiah cerita kat aku tak lari dengan customer yang berkira
Ala jenih yang nak lauk sotong masak sambal dengan harga seringgit
Ermphh aku terdiam, terpikir jugak harga sotong sekilo dah berapa ringgit
Pulang modal ke kalau customer nak beli dengan harga seringgit
Jawab Kiah, "memang taklah aku jual.Selambe aku sound deme taktau ke rege mentah sekarang ni mahei"
     
      *                                                                 *                                                          *

No comments:

Post a Comment