19.7.13

Zainab

Asyik cerita pasal Kiah je, harini nak cerita pasal Zainab
Zainab seorang gadis berumur 23 tahun
Masih muda dan ada tokoh dah nak berkahwin
Tapi jiwa dia bukan ke arah itu. Aku rasa Zainab ni jenis jiwa muda yang masih di zaman rock n roll
Zainab tadi lepak dengan aku
Dia sembang yang dia confuse nak pilih yang mana satu
Maklumlah orang tengah banyak duit, semua dia nak
Dia cerita dekat aku dia confuse samaada dia nak pergi vacation ataupun ke konsert favourite band dia
Kalau bagi aku, aku nak semua lah
Tapi pada Zainab, dia kena pilih salah satu sebab duit dia cukup untuk salah satu pakej tersebut
Nasiblah Zainab!

   *                                                               *                                                                *

No comments:

Post a Comment